W luty w czasie ferii i w pierwszym tygodniu po nich drukowane były jeszcze breloczki zaprojektowane przez klasy czwarte i ósme. Po oderwaniu raftu i oczyszczeniu z podpór przez nauczycieli, uczniowie otrzymali wydruki - mogli zobaczyć na co należy zwracać uwagę (i co ewentualnie poprawić) podczas kolejnych projektów. Niektórzy samodzielnie od A do Z stworzyli swoje przedmioty (drzewko).
W trakcie prac powstały obiekty w różnych kolorach - do ich przeniesienia w rzeczywistość wykorzystaliśmy różne filamenty.
Pod koniec lutego w klasach czwartych rozpoczęliśmy zajęcia z zestawami BeCreo Kit, służącymi do nauki programowania elektroniki. Do tej pory zdążylliśmy się zapoznać z elementami zestawu i zaprogramowaliśmy zapalanie/wygaszanie diody LED za pomocą bloczków.
Na biurku pojawił się wizualizer za pomocą którego mogliśmy na ekranie w powiększeniu obserwować elementy zestawu w trakcie ich omawiania przez nauczyciela.