Elementy stałe strony
Podkategorie
Stołówka Liczba artykułów: 2
Lekkoatletyczna Spartakiada Powiatowa w Borku Wielkopolskim
- Szczegóły
- Autor: Zuzanna Neuhoff- Ley, Alicja Skowrońska, Karolina Grześkowiak
- Kategoria: Elementy stałe strony
Dnia 5 czerwca 2014 roku odbyła się powiatowa Spartakiada Lekkoatletyczna w Borku Wielkopolskim. Około 45 uczniów z naszej szkoły pojechało do Borku , aby zmierzyć się ze swoimi rówieśnikami w różnych konkurencjach lekkoatletycznych. Uczniowie ze szkoły podstawowej startowali w biegach na 60 m, 200m i 400 m, oraz w rzucie piłeczką palantową. W gimnazjum dziewczęta mogły spróbować swych sił w biegu na 100 m, 400 m i 600m oraz w rzucie piłeczką palantową. Chłopcy zamiast 600 m mieli do
pokonania dystans 1000 m. Z każdego rocznika szkoła mogła wystawić po jednym zawodniku. Dodatkowo na końcu zawodów odbyła się sztafeta lekkoatletyczna 12*400m. Zawody były doskonałą formą promocji zdrowia i sporu. Dzięki tym zawodom uczniowie mieli szanse wykazać się swoimi zdolnościami i doskonałą sprawnością fizyczną. Uczniowie z Gminy Pępowo stanęli 13 razy na podium. Byli to:
- Wiktoria Mierzyńska - brąz w biegu na 200m
- Eryk Kwiatkowski - srebro w rzucie piłeczką palantową
- Jagoda Ptak - brąz w biegu na 60 m
- Jan Konieczny - złoto w biegu na 60 m
- Dawid Kaczmarek - złoto w biegu na 400 m
- Oliwia Błaszyk - srebro w biegu na 60 m
- Patryk Matuszczak - brąz w rzucie piłeczką palantową
- Kamil Chlebowski - srebro w rzucie piłeczką palantową
- Joanna Pospiech - złoto w rzucie piłeczką palantową
- Kacper Pospiech - złoto w biegu na 100m
- Karolina Matuszewska - srebro w biegu na 100 m
- Klaudia Berger - srebro w rzucie piłeczką palantową
- Jan Krajka - złoto w biegu na 400 m
W dobrych nastrojach, pełni zapału i z nowymi postanowieniami wróciliśmy do Pępowa. Mamy nadzieję, że przyszły rok szkolny będzie równie owocny jak kończący się 2013/14.
Programy nauczania
- Szczegóły
- Autor: Hanna Grobelna
- Kategoria: Elementy stałe strony
Programy nauczania - rok szkolny 2016/2017
{tab=Przedszkole|green|active}
ZESTAW PROGRAMÓW WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO
na rok szkolny 2016/2017
dla oddziałów przedszkolnych
w Zespole Szkół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Pępowie
dopuszczony do użytku zarządzeniem nr 33/2016/2017
Dyrektora Zespołu Szkół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Pępowie z dnia 20.06.2016r.
Nr |
Przedmiot |
Numer programu nauczania, tytuł, autor, wydawnictwo |
1a.OP |
Oddziały przedszkolne 3,4,5-latków |
,,Od przedszkolaka do pierwszaka”. Program wychowania przedszkolnego Iwona Broda Wydawnictwo WSiP (zgodny z NPP)
|
1b.OP |
Oddziały przedszkolne 6-latków |
,,Program wychowania i edukacji sześciolatków" autorzy: Stenia Doroszuk, Joanna Hermanowska, Joanna Gawryszewska, Katarzyna Kamińska-Dolata Wydawnictwo Nowa Era (zgodny z NPP)
|
2.OP
|
J. angielski Oddziały przedszkolne
|
Program nauczania języka angielskiego zgodny z Podstawą Programową dla Przedszkoli Autorzy: Magdalena Appel, Joanna Zarańska, Ewa Piotrowska Wydawnictwo Macmillan (zgodny z NPP)
|
3.OP |
Religia Oddziały przedszkolne
|
,,Kochamy dobrego Boga” Komisja Wychowania Katolickiego Konferencji Episkopatu Polski Wydawnictwo Św. Wojciecha - Poznań |
{tab=Szkoła podstawowa|green}
ZESTAW PROGRAMÓW NAUCZANIA na rok szkolny 2016/2017
dla klas 1 - 6 Szkoły Podstawowej
dopuszczony do użytku zarządzeniem nr 33/2016/2017
Dyrektora Zespołu Szkół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Pępowie z dnia 20.06.2016r.
Nr |
Przedmiot |
Nazwa programu nauczania, autor, wydawnictwo |
1.SP
|
Język polski (klasy 4 - 6)
|
„Teraz polski”. Program nauczania ogólnego języka polskiego w klasach IV – VI szkoły podstawowej. Autorzy: Anna Klimowicz, Krystyna Brząkalik Wydawnictwo: Nowa Era (zgodny z NPP)
|
2.SP
|
Historia i społeczeństwo (klasy 4 - 6)
|
„Wczoraj i dziś”. Program nauczania ogólnego historii i społeczeństwa w klasach IV – VI szkoły podstawowej. Autor: Tomasz Maćkowski Wydawnictwo: Nowa Era (zgodny z NPP)
|
3.SP
3a.SP
3b.SP
|
Język obcy nowożytny:
J. angielski (klasy 1 -3)
J. angielski (klasy 4 - 6 )
|
Program nauczania języka angielskiego dla klas 1 – 3 szkoły podstawowej Autorzy: Ilona Studzińska, Arkadiusz Mędela, Magdalena Kondro, Ewa Piotrowska Wydawnictwo Macmillan (zgodny z NPP)
Program nauczania języka angielskiego. Kurs kontynuacyjny dla klas 4 - 6 szkoły podstawowej. Autor: Magdalena Kębłowska. Express Publishing (zgodny z NPP)
|
4.SP
|
Matematyka (klasy 4 - 6)
|
Matematyka z plusem. Program nauczania matematyki w szkole podstawowej. Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe (zgodny z NPP)
|
5.SP
|
Przyroda (klasy 4 - 6)
|
„Tajemnice przyrody”. Program nauczania przyrody w klasach IV – VI szkoły podstawowej. Autor: Jolanta Golanko Wydawnictwo: Nowa Era (zgodny z NPP)
|
6a.SP
6b. SP
|
Muzyka klasy 4 i 5
klasy 6
|
„I gra muzyka” Program nauczania ogólnego muzyki w klasach 4 – 6 szkoły podstawowej. Autorzy: Monika Gromek, Grażyna Kilbach Wydawnictwo: Nowa Era (zgodny z NPP)
„Odkrywamy na nowo” Program nauczania dla szkoły podstawowej klasy 4 – 6. Autor: Małgorzata Rykowska Wydawnictwo: OPERON (zgodny z NPP)
|
7a.SP
7b. SP
|
Plastyka klasy 4 i 5
klasy 6
|
„ Do dzieła” program nauczania plastyki w klasach 4 – 6 szkoły podstawowej. Autorzy: Jadwiga Lukas, Krystyna Onak Wydawnictwo: Nowa Era (zgodny z NPP)
Program nauczania plastyki w klasach IV – VI szkoły podstawowej Autor: Beata Mikulik Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. (zgodny z NPP)
|
8a.SP
8b. SP
|
Zajęcia techniczne klasy 4 i 5
klasy 6 |
„Jak to działa?” Program nauczania ogólnego zajęć technicznych w klasach 4–6 szkoły podstawowej. Autor: Lech Łabecki Wydawnictwo: Nowa Era (zgodny z NPP)
Program nauczania dla Szkoły Podstawowej klasy 4 – 6 Autor: Urszula Białka Wydawnictwo: OPERON (zgodny z NPP)
|
9a. SP
9b. SP
|
Zajęcia komputerowe klasy 4 i 5
klasy 6 |
„Lubię to” Program nauczania zajęć komputerowych dla klas 4 - 6 szkoły podstawowej. Autor: Michał Kęska Wydawnictwo: Nowa Era (zgodny z NPP)
Zajęcia komputerowe dla szkoły podstawowej. Klasy 4 – 6 Autor: Grażyna Koba Wydawnictwo MIGRA (zgodny z NPP)
|
10.SP
|
Wychowanie fizyczne (klasy 4 - 6) |
Koncepcja edukacji fizycznej Zdrowie Sport Rekreacja Autor: Urszula Kierczak Oficyna Wydawnicza IMPULS (zgodny z NPP)
|
11.SP
11a.SP
11b.SP
|
Religia
Religia (klasy 1 - 3)
Religia (klasy 4 - 6)
|
AZ – 1 – 01/10 ,,W drodze do Wieczernika” Komisja Wychowania Katolickiego Konferencji Episkopatu Polski Wydawnictwo WAM (zgodny z NPP)
AZ -2 - 01/10 Poznaję Boga i w Niego wierzę. Komisja Wychowania Katolickiego Konferencji Episkopatu Polski Wydawnictwo WAM (zgodny z NPP)
|
12.SP
|
Wychowanie do życia w rodzinie (klasy 5 i 6)
|
Program nauczania Wychowania do życia w rodzinie dla klas V-VI. Autorzy: Teresa Król, Krystyna Maśnik, Grażyna Węglarczyk
|
13.SP
13a.SP
13b.SP
13c.SP
|
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna (klasy 1)
Edukacja wczesnoszkolna (klasy 2)
Edukacja wczesnoszkolna (klasy 3)
|
Program edukacji wczesnoszkolnej. Klasy 1-3. J. Brzózka, K. Hamak, K. Izbińska, A. Jasiocha, W. Went Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (zgodny z NPP)
„Doświadczanie świata” edukacja wczesnoszkolna. Program nauczania dla I etapu kształcenia. Autor: Marzena Kędra Wydawca: Ośrodek Rozwoju Edukacji (zgodny z NPP)
Program edukacji wczesnoszkolnej. Klasy 1-3. Autor: J. Brzózka, K. Hamak, K. Izbińska, A. Jasiocha, W. Went Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (zgodny z NPP) |
14.SP |
Etyka |
Ludzkie ścieżki” Kompleksowy program nauczania etyki na II, III i IV poziomie edukacyjnym. Autor: Anna Ziemska, Łukasz Malinowski |
{tab=Gimnazjum|green}
ZESTAW PROGRAMÓW NAUCZANIA na rok szkolny 2016/2017
dla klas I – III Gimnazjum
dopuszczony do użytku zarządzeniem nr 33/2016/2017
Dyrektora Zespołu Szkół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Pępowie z dnia 20.06.2016r.
Nr |
Przedmiot |
Nazwa programu nauczania, autor, wydawnictwo |
1.G 1a.G
1b.G
|
Język polski klasy I i II
klasy III
|
„Słowa na czasie”. Program nauczania języka polskiego w klasach I – III gimnazjum. Autorzy: Małgorzata Chmiel, Wilga Herman, Zofia Pomirska, Piotr Doroszewski Wydawnictwo Nowa Era (zgodny z NPP)
„Bliżej słowa”. Program nauczania języka polskiego Autorzy: Ewa Horwath i Grażyna Kiełb Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (zgodny z NPP)
|
2.G
2a.G
2b.G
2c.G
|
Język obcy nowożytny:
Język angielski
Język niemiecki klasy I i II
Język niemiecki klasy III
|
Program nauczania języka angielskiego. Kurs kontynuacyjny dla klas I – III gimnazjum. Autor: Magdalena Kębłowska Wydawnictwo Express Publishing (zgodny z NPP)
Program nauczania języka niemieckiego w klasach I - III gimnazjum - kurs podstawowy. Autor: Anna Jaroszewska Wydawnictwo Nowa Era (zgodny z NPP)
Program nauczania języka niemieckiego w klasach I - III gimnazjum - poziom podstawowy. Autorzy: Irena Nowicka, Dorota Wieruszewska Wydawnictwo Szkolne PWN (zgodny z NPP)
|
3.G 3a.G
3b. G |
Muzyka klasy I Zajęcia artystyczne klasy II
Zajęcia artystyczne klasy III |
„Gra muzyka”. Program nauczania muzyki w gimnazjum. Autor: Jan Oleszkowicz Wydawnictwo Nowa Era (zgodny z NPP)
Program nauczania dla gimnazjum. Autor: Krystyna Serwańska Wydawnictwo Operon (zgodny z NPP)
|
4.G |
Plastyka |
„Sztuka tworzenia”. Program nauczania przedmiotu plastyka w gimnazjum. Autorzy: Marta Ipczyńska, Natalia Mrozkowiak Wydawnictwo Nowa Era (zgodny z NPP)
|
5.G
|
Historia
|
„Śladami przeszłości”. Program nauczania ogólnego historii w klasach I - III gimnazjum. Wydawnictwo Nowa Era (zgodny z NPP) |
6.G
|
Wiedza o społeczeństwie klasy II i III
|
„Dziś i jutro”. Program nauczania ogólnego wiedzy o społeczeństwie w klasach I – III Gimnazjum. Autor: Teresa Kowalewska Wydawnictwo Nowa Era (zgodny z NPP) |
7.G
|
Geografia
|
„Planeta Nowa”. Program nauczania geografii dla gimnazjum. Autorzy: Ewa Maria Tuz, Dawid Szczypiński
|
8.G 8a.G
8b.G
|
Biologia klasy I i II
klasy III
|
„Świat biologii”. Program nauczania dla gimnazjum. Autor: Małgorzata Liśkiewicz
” Bliżej biologii”. Program nauczania biologii w gimnazjum. Ewa Jastrzębska, Ewa Pyłka-Gutowska
|
9.G
|
Chemia
|
„Chemia Nowej Ery”. Program nauczania chemii w gimnazjum. Autorzy: Teresa Kulawik, Maria Litwin
|
10.G 10a.G
10b.G
|
Fizyka klasy I i II
klasy III
|
„Spotkania z fizyką”. Program nauczania fizyki w gimnazjum. Autorzy: Grażyna Francuz-Ornat, Teresa Kulawik
„Świat fizyki”. Program nauczania fizyki w gimnazjum . Barbara Sagnowska
|
11.G
|
Matematyka
|
„Matematyka z plusem”. Program nauczania matematyki dla trzeciego etapu edukacyjnego (klasy I-III gimnazjum). Autorzy: Marta Jucewicz, Marcin Karpiński, Jacek Lech (zgodny z NPP)
|
12.G 12a.G
12b.G
|
Informatyka klasy I
klasy III |
„Informatyka w ćwiczeniach”. Program nauczania informatyki dla gimnazjum. Autor: Bożena Kwaśny, Andrzej Szymczak, Maciej Wiłun
Program nauczania dla gimnazjum. Autor: Marek Kołodziej
|
13.G
|
Wychowanie fizyczne
|
Koncepcja edukacji fizycznej. Zdrowie - Sport - Rekreacja. Gimnazjum, program nauczania. Autorzy: Urszula Kierczak, Janusz Janota. Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Impuls(zgodny z NPP)
|
14.G |
Edukacja dla bezpieczeństwa klasy III
|
„Edukacja dla bezpieczeństwa”. Program nauczania edukacji dla bezpieczeństwa dla gimnazjum. Autor: Jarosław Słoma Wydawnictwo Nowa Era Sp. z o.o. (zgodny z NPP)
|
15a.G
15b. G |
Zajęcia techniczne klasy II
Zajęcia techniczne klasy III
|
Program nauczania „Technika w praktyce” Autor: Ewa Uljasz Wydawnictwo Nowa Era (zgodny z NPP)
Zajęcia techniczne. Program nauczania dla gimnazjum. Urszula Białka Wydawnictwo Pedagogiczne "Operon" (zgodny z NPP)
|
16.G
|
Religia
|
AZ-3-01/10 Pójść za Jezusem Chrystusem. Program nauczania religii w gimnazjum Komisja Wychowania Katolickiego Konferencji Episkopatu Polski Wydawnictwo WAM (zgodny z NPP)
|
17.G
|
Wychowanie do życia w rodzinie
|
Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie. Program nauczania dla klas I – III gimnazjum. Teresa Król Wydawnictwo Rubikon (zgodny z NPP) |
{/tabs}
Rekrutacja 2018/2019
- Szczegóły
- Autor: Dyrekcja Zespołu Szkół w Pępowie
- Kategoria: Elementy stałe strony
{tab=Przedszkole|green|active}
Zasady przyjmowania dzieci do oddziałów przedszkolnych
Wniosek o przyjęcie dziecka do oddziału przedszkolnego
Załącznik numer 1 do wniosku o przyjęcie dziecka do oddziału przedszkolnego
Załącznik numer 2 do wniosku o przyjęcie dziecka do oddziału przedszkolnego
Deklaracja o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego w oddziale przedszkolnym
Oświadczenie potwierdzające wolę przyjęcia kandydata do oddziału przedszkolnego.
{tab=Szkoła podstawowa|green}
Zasady przyjmowania uczniów do klasy pierwszej Szkoły Podstawowej w Pępowie
Karta zgłoszenia dziecka do klasy pierwszej szkoły podstawowej
Wniosek o przyjęcie dziecka do klasy pierwszej szkoły podstawowej
Załącznik numer 1 do wniosku o przyjęcie dziecka do klasy pierwszej szkoły podstawowej
Załącznik numer 2 do wniosku o przyjęcie dziecka do klasy pierwszej szkoły podstawowej
{/tabs}
Bezpieczna Szkoła
- Szczegóły
- Autor: Anna Raczkiewicz
- Kategoria: Elementy stałe strony
Od października 2013 roku uczniowie gimnazjum realizują zadania przewidziane regulaminem III Ogólnopolskiego Konkursu BEZPIECZNA SZKOŁA - BEZPIECZNY UCZEŃ, który przebiega pod hasłem: Prawo, Przyjaźń, Tolerancja. Celem przystąpienia szkoły do konkursu jest chęć spopularyzowania wśród uczniów podstawowych zasad funkcjonowania państwa prawnego i społeczeństwa obywatelskiego, w tym norm współżycia, poszanowania praw jednostki w tym ucznia-obywatela, przeciwdziałania patologiom, tolerancji wobec ludzi o odmiennej kulturze, rasie, obyczajach, solidaryzmu społecznego. Działania w ramach konkursu mają służyć podniesieniu poziomu bezpieczeństwa szkół i uczniów.
Tematyka zadań realizowanych w ramach konkursu:
- Państwo, prawo, społeczeństwo, obywatel .
- Co powinno się zmienić w Twojej szkole, rodzinie, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi (nauczyciel-uczeń, dziecko-rodzina, koledzy w miejscu zamieszkania, osiedlu, miejscowości)?
- Bezpieczne zachowanie w szkole, domu, na ulicy; zagrożenia, udzielania pomocy, obrona konieczna itp.
- Prawna ochrona dóbr osobistych człowieka, w tym nietykalności cielesnej, a zwyczaje szkolne.
- Tytoń, narkotyki, dopalacze - jak się przed tym bronić.
- Kibole, blokersi, grupy podwórkowe - co robić, jeśli rozpoznajesz zagrożenie, jak się bronić przed wciągnięciem do „paczki".
- Mój przyjaciel jest inwalidą - jak kształtować podstawy akceptujące niepełnosprawność.
- Nie jesteś sam.
- Przestrzeganie prawa to obowiązek każdego, także ucznia...
- Zadanie dowolnedotyczące kwestii bezpiecznej szkoły lub bezpieczeństwa uczniów.
Ponadto, nauczyciele uczestniczą w seminarium Bezpieczna Sszkoła 2014, prowadzonym przez Studium Prawa Europejskiego w Warszawie.
Konkurs ogłosiła Fundacja Państwo Obywatelskie - organizacja pożytku publicznego oraz Komitet Honorowy, w skład którego wchodzą m.in. przedstawiciele Sejmu, Senatu, Rady Ministrów Rzeczypospolitej Polskiej, Kuratorzy Oświaty.
Regulamin konkursu:
- Celem konkursu jest spopularyzowanie wśród uczniów w całej Polsce podstawowych zasad funkcjonowania państwa prawnego i społeczeństwa obywatelskiego, w tym norm współżycia, poszanowania praw jednostki w tym ucznia-obywatela, przeciwdziałania patologiom, tolerancji wobec ludzi o odmiennej kulturze, rasie, obyczajach, solidaryzmu społecznego. Równocześnie konkurs ma służyć podniesieniu poziomu bezpieczeństwa szkół i uczniów.
- Szkoły przystępujące do konkursu przyjmą na siebie zadania, których wykonanie będzie oceniane przez jury punktowo, w skali od „1" do „10". Warunkiem do otrzymania tytułu i dyplomu Bezpieczna Szkoła jest uzyskanie co najmniej 80 punktów za 10 zadań. W skład jury wchodzi po 2 przedstawicieli organizatorów konkursu.
Zadania konkursu Bezpieczna Szkoła - Bezpieczny Uczeń:
- Przeprowadzenie, we wszystkich klasach szkoły, debaty uczniowskiej nt. Państwo, prawo, społeczeństwo, obywatel z testem sprawdzającym dla uczniów według układu opracowanego przez szkołę. Ocena jury na podstawie testów, po 3 z każdej klasy, przesłanych do jury konkursu pocztą elektroniczną.
- Przeprowadzenie szkolnego konkursu nt. Co powinno się zmienić w Twojej szkole, rodzinie, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi (nauczyciel-uczeń, dziecko-rodzina, koledzy w miejscu zamieszkania, osiedlu, miejscowości)? Zasady konkursu, z dostosowaniem do grup wiekowych, opracowują szkoły uczestniczące w konkursie. Ocena na podstawie 10 najciekawszych prac według wyboru szkoły, przesłanych przez szkoły do jury konkursu.
- Przeprowadzenie spotkań uczniów z przedstawicielami Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, organizacji społecznych etc. nt. Bezpieczne zachowanie w szkole, domu, na ulicy; zagrożenia, udzielania pomocy, obrona konieczna itp. Ocena na podstawie opisu wykonanych przedsięwzięć, sporządzonego przez szkołę i przesłanego do jury pocztą elektroniczną.
- Przeprowadzenie pogadanek we wszystkich klasach na temat: Prawna ochrona dóbr osobistych człowieka, w tym nietykalności cielesnej, a zwyczaje szkolne. Zalecane podjęcie tematu relacji „chłopcy-dziewczęta" - język, kultura osobista etc. „Czy uczniowie klną i dlaczego..." Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury pocztą elektroniczną.
- Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów na temat Tytoń, narkotyki, dopalacze - jak się przed tym bronić. Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę.
- Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów nt. Kibole, blokersi, grupy podwórkowe - co robić, jeśli rozpoznajesz zagrożenie, jak się bronić przed wciągnięciem do „paczki". Wskazany udział specjalisty ds. prewencji z Policji, pedagoga-specjalisty z zakresu resocjalizacji. Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę.
- Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem Mój przyjaciel jest inwalidą - jak kształtować podstawy akceptujące niepełnosprawność. Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę.
- Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem Nie jesteś sam. Jak monitorować sytuację osób z otoczenia szkolnego lub środowiskowego, które znalazły się w biedzie, chorobie, stanie sieroctwa społecznego lub „eurosieroctwa"; gdzie szukać pomocy. Wskazany udział przedstawicieli ośrodków pomocy społecznej i pomocy rodzinie, zawodowych kuratorów sądowych.
- Przeprowadzenie konwersatoriów na temat: Przestrzeganie prawa to obowiązek każdego, także ucznia... Prezentacja może obejmować podstawowe reguły prawa cywilnego i karnego - w konwencji odpowiedniej dla grup wiekowych, a także tematykę przestępczości nieletnich i wykonywania kar orzeczonych przez sądy dla nieletnich oraz sądy powszechne.
- Wykonanie dowolnego zadania wg tematyki wybranej przez uczestniczącą w konkursie szkołę, dotyczącej kwestii bezpiecznej szkoły lub bezpieczeństwa uczniów.
- Zgłoszenie swoich przedstawicieli (nauczycieli, pedagogów, psychologów) do udziału w seminarium Bezpieczna Szkoła 2014, które w okresie od 20 września 2013 r. do 30 kwietnia 2014 r. przeprowadzi w formule e-learning Studium Prawa Europejskiego w Warszawie.
- Prace konkursowe zwieńczą zbiorcze informacje szkół o przebiegu prac konkursowych, uzyskanych efektach, poprawie stanu bezpieczeństwa w szkole i wokół szkoły. Informację (na wzorze dostarczonym przez jury), opracowują wspólnie dyrektorzy szkół, rady pedagogiczne, komitety rodzicielskie i samorządy uczniowskie.
- Jury zachęca szkoły do dokumentowania wykonanych w ramach konkursu prac w materiałach fotograficznych, opracowaniach uczniowskich tekstowych, w tym zarejestrowanych elektronicznie, nagraniach filmowych na DVD lub CD etc.
- Informacje o przedsięwzięciach w ramach konkursu, wraz z informacją o innych przedsięwzięciach podjętych przez szkołę dla zapewnienia bezpieczeństwa placówki i jej uczniów, należy przesyłać do jury sukcesywnie do dnia 15 kwietnia 2014 r.
- Adres jury konkursu Bezpieczna Szkoła - Bezpieczny Uczeń: Al. Jerozolimskie 151, kl. 1, piętro 2, 02-326 Warszawa, e-mail:
- Zgłoszenia szkół do konkursu należy przesyłać wraz ze zgłoszeniem udziału seminarium w terminie do 27 września 2013 r. na drukach, których wzór zamieszczony jest na stronie www.bezpieczna-szkola.com