No module Published on Offcanvas position

Archiwum 2020/2021

IV moduł “Empatia” Międzynarodowego projektu edukacyjnego Emocja w klasie 1b

"Empatia" - ważne słowo w życiu każdego z nas. Uczniowie klasy 1b poznali jego wartość i ogromne znaczenie, realizując IV moduł Międzynarodowego projektu edukacyjnego Emocja. Zrozumieliśmy, co to znaczy być empatycznym. Pomogły nam w tym opowiadania, wiersze, filmy, wspólne rozmowy i dźwięki emocji. Daliśmy także upust swojej fantazji i wyobraźni ozdabiając empatyczne okulary, wypisując uczucia na kolcach jeżozwierza i malując emocjonalne buźki. Dzieci rysowały Emocjuszy, ucząc się przy tym empatii i rozumienia perspektywy odczuwania emocji drugiego człowieka. Czytaliśmy opowiadania o Tygrysie oraz zobaczyliśmy Grufołaka - uczniowie pisali na kartce emocje, które wystąpiły podczas nagrania. Zaprojektowaliśmy kolorowe skarpetki, aby uczcić Światowy Dzień osób z Zespołem Downa. W tym ważnym dniu mieliśmy okazję porozmawiać o akceptacji, tolerancji i empatii w stosunku do osób z rozmaitymi problemami. Jak zawsze skorzystaliśmy z genialnej prezentacji multimedialnej w celu dopełnienia naszych zajęć.

,,Szukałem Was, a teraz Wy,
przyszliście do mnie i za to Wam dziękuję.”
Jan Paweł II

Szkoła jest miejscem, w którym uczniowie spędzają wspólnie czas i jednoczą się. Szkoła to również tradycje. Jedną z nich jest „Dzień Patrona”. Dla nas, uczniów szkoły im. Jana Pawła II jest to dzień szczególny. Ten rok jest inny, ale wyjątkowy. Zaistniała sytuacja epidemiologiczna w naszym kraju zmusiła nas do zorganizowania obchodów święta naszego patrona w inny niż dotychczas sposób. Nawet w tak trudnej sytuacji, obchody przybrały uroczysty charakter. Na jednej z lekcji wychowawczych w marcu, nasza pani wychowawczyni – Elżbieta Andrzejewska, zachęciła nas do wykonania papierowych kwiatów w barwach żółtych i białych. Wszystko po to, aby udekorować nasze miejsca nauki, gdy będziemy świętować Dzień Patrona naszej szkoły. Moje koleżanki i koledzy z otwartym sercem i zaangażowaniem zabrali się do pracy. Niektórzy uczniowie wykonali jeszcze inne, dodatkowe dekoracje – kotyliony, ciekawe napisy z kamieni i bukszpanu. Udekorowali okno w swoim pokoju. Nie zabrakło nawet tortu z tektury ozdobionego kwiatami. Te wszystkie dekoracje przez nas wykonane, niech będą wyjątkowym podziękowaniem za życie i pontyfikat świętego Jana Pawła II. Punktem kulminacyjnym obchodów Dnia Patrona był Poranek klasowy online, poświęcony Janowi Pawłowi II, który odbył się przed Wielkanocą. W jego trakcie obejrzeliśmy ciekawy film o naszym Papieżu. Dowiedzieliśmy się z niego, że Karol Wojtyła urodził się 18 maja 1920 roku w Wadowicach, jako syn Karola Wojtyły i Emilii z Kaczorowskich. W tym mieście uczęszczał do szkoły podstawowej i gimnazjum. Na studia polonistyczne, które przerwał wybuch wojny, udał się do Krakowa. W czasie wojny pracował w kamieniołomach. Po jej zakończeniu walczył z komunizmem. Już jako Papież, którym został 16 października 1978 roku, przeżył zamach terrorystyczny na swoje życie. Był człowiekiem niezwykłym, niosącym szczęście, zgodę i wiarę, która nigdy go nie opuszczała nawet w najtrudniejszych momentach życia. Zmarł po ciężkiej chorobie dnia 2 kwietnia 2005 roku. Jan Paweł II był człowiekiem wielkiej kultury, wiedzy, ludzkiej dojrzałości a przy tym bliskości i serdeczności. Mamy wielki zaszczyt i szczęście, że nasza szkoła nosi imię Jana Pawła II. Nasz Patron jest dla nas autorytetem i wzorem do naśladowania. Codziennie możemy odczuwać, że jest blisko i towarzyszy nam w naszych szkolnych działaniach.

21 marca
ŚWIATOWY DZIEŃ ZESPOŁU DOWNA
DZIEŃ KOLOROWYCH SKARPETEK

Kolorowe skarpetki to symbol solidaryzowania się z chorymi na Zespół Downa. Dziś w pierwszy dzień wiosny obchodziliśmy Światowy Dzień Zespołu Downa, święto ustanowione w 2005 roku z inicjatywy Europejskiego Stowarzyszenia Zespołu Downa.
Ten specjalny dzień służy zwiększeniu świadomości społecznej dotyczącej zespołu Downa, a także propagowaniu praw ludzi z taką wadą genetyczną i integracji z nimi, tak by zapewnić im należne miejsce w społeczeństwie.
Niech każdy dowie się, że 21 marca to Światowy Dzień Zespołu Downa, a chorym należą się same dobre uczucia: zrozumienie, szacunek, miłość, przyjaźń. A my będziemy pracować nad empatią!

Wspierając to wydarzenia uczniowie klas 1-3 oraz nauczyciele założyli tego dnia skarpetki nie do pary. Uczniowie podczas zajęć, aby ten dzień zapadł im w pamięć, obejrzeli prezentację dotyczącą istoty zaburzenia – trisomią 21. pary chromosomów, kodowali obrazki oraz kolorowali skarpetki nie do pary. Klasa 1b, będąc w trakcie realizacji 4 modułu EMPATIA (Międzynarodowego Projektu Edukacyjnego Emocja) wykonała dodatkowo kolorowe, skarpetkowe pacynki.

Pod takim hasłem sześciolatki oraz uczniowie edukacji wczesnoszkolnej obchodzili  12 marca Dzień Matematyki. Dzieci poprzez zabawę doskonaliły swoje umiejętności matematyczne, utrwalały dodawanie, odejmowanie, tabliczkę mnożenia oraz logiczne myślenie. Zadania przygotowane przez panie Beatę Kaczmarek i Jolantę Durczewską były zróżnicowane pod względem trudności, by każdy mógł spróbować swoich sił w potyczkach z matematyką. Podczas Dnia Królowej Nauk rozwiązywano sudoku, układano tangram, uzupełniano piramidy matematyczne, słuchano bajki o prostokącie, wymyślano hasła reklamujące tę dziedzinę nauki oraz  sporządzono plakaty na jej temat. Uczniowie z wielkim entuzjazmem  ćwiczyli swoje umysły i sprawność rachunkową pokonując  schody, na  stopniach których zamieszczona została tabliczka mnożenia. 

Gry i zabawy matematyczne pozwoliły dzieciom lepiej poznać matematykę, a nawet się z nią zaprzyjaźnić. Zadania wzbudziły wiele pozytywnych emocji, które utrwalone zostały na poniższych zdjęciach.

Jeżyki:

Misie:

Zajączki:

Klasa 1a:

Klasa 1b:

Klasa 2a:

Klasa 2b:

Kasa 2c:

Klasa 3a:

Klasa 3b:

 

 

   Narodowy Dzień Pamięci „Żołnierzy Wyklętych” – to polskie święto państwowe obchodzone 1 marca, poświęcone pamięci żołnierzy antykomunistycznego i niepodległościowego podziemia, stawiających opór sowietyzacji Polski w latach 1944 – 1963. Święto to ustanowione zostało w roku 2011.
   Od kilku lat w ramach obchodów Narodowego Dnia Pamięci Żołnierzy Wyklętych uczniowie Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Pępowie angażują się w różnorakie działania, których celem jest z jednej strony kultywowanie wartości i ideałów, jakimi kierowali się żołnierze niezłomni, z drugiej zaś rozwijanie uzdolnień naszych uczniów.
   W marcu 2021 r., mimo utrudnień związanych ze zdalnym nauczaniem, uczniowie szkoły w Pępowie wzięli udział w konkursie plastycznym o „Żołnierzach Wyklętych”. Zadaniem uczestników było obejrzeć umieszczone na stronie IPN krótkie filmy, ukazujące sylwetki 20 żołnierzy niezłomnych, a następnie w oparciu o filmik stworzyć „portret” wybranego bohatera. Wśród upamiętnionych postaci znaleźli się m.in.: Danuta Siedzikówna „Inka”, Witold Pilecki, Zygmunt Szendzielarz „Łupaszka”, Józef Franczak „Lalek”, Hieronim Dekutowski „Zapora” i Stanisław Sojczyński „Warszyc”.
   Z uwagi na trudne warunki pandemii, uczestnicy konkursu przesyłali prace drogą internetową. Komisja w składzie: p. Arleta Adamek, p. Mirosława Bigaj, p. Lidia Muszyńska wyłoniła grono laureatów w dwóch kategoriach:
- plakat biograficzny - praca plastyczna, ręcznie wykonana, w dowolnej technice, bez udziału komputera (mamy go już dosyć).


I miejsce - Monika Stróżyk kl. VIc
II miejsce – Maja Roszak kl. VIc
III miejsce – Oliwier Domański kl. VIb

Wyróżnienia: Mateusz Rolnik kl. VIb, Natalia Jankowska kl. VIIa, Roksana Chlebowska kl. VIb, Tomasz Szczyszyk kl. VIIc

-„portret” słowny zawierający historię wybranego żołnierza niezłomnego, w pracy należało odpowiedzieć na pytanie: czym zaimponowała mi ta postać?

I miejsce – Jagoda Orzechowska kl. VIId
II miejsce – Monika Twardowska kl. VIIb

Wyróżnienia: Amelia Sieńska kl. VIIa, Paulina Nowacka kl. VIIa, Albin Kryczkowski kl. VIIc

Gratuluję zwycięzcom, a wszystkim uczestnikom konkursu dziękuję za zaangażowanie. Dzięki Wam, mimo utrudnień związanych z pandemią, „Dzień Pamięci Żołnierzy Wyklętych” nie przeszedł w naszej szkole bez echa.

 

OBCHODY ŚWIATOWEGO DNIA KOTA PRZEZ DZIECI SZEŚCIOLETNIE I KLASY 1-3

18 lutego 2021 r. w naszej szkole dzieci sześcioletnie i uczniowie z klas 1-3 obchodzili Światowy Dzień Kota. Celem obchodów tego dnia było rozwijanie empatii i uwrażliwienie na potrzeby wszystkich zwierząt. Dzieci zapoznały się z prezentacją multimedialną dotyczącą ciekawostek z życia kotów. Dowiedziały się jak należy o nie dbać oraz czym karmić te zwierzęta. Chętnie wypowiadały się na temat opieki nad kotami domowymi. Wykonały piękne prace plastyczne. Kolorowały kocie mandale i zaprojektowały w programie Paint kartki przedstawiające różne koty. Miłośnicy kociaków przynieśli w tym dniu zdjęcia swoich pupili na szkolną wystawę oraz upodobnili się do swoich czworonożnych przyjaciół, zakładając przygotowane kocie stroje.

Na koniec obchodów wszyscy otrzymali od organizatorów pamiątkowy dyplom z podziękowaniem za zaangażowanie w obchody Światowego Dnia Kota 

Jeżyki:

Misie:

Zajączki:

Klasa 1a:

Klasa 1b:

Klasa 2a:

Klasa 2b:

Klasa 2c:

Klasa 3a:

Klasa 3b:

21 lutego na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego, który został ustanowiony przez UNESCO w 1999 roku. Święto to ma za zadanie przypominać wszystkim narodom, jak ważny jest szacunek do języka ojczystego i dbałość o jego przetrwanie.
Jest to dzień godny świętowania, więc wpisaliśmy go w kalendarz szkolnych uroczystości. Ze względu na nieobecność uczniów w szkole w tym roku świętowaliśmy skromniej. Nauczyciele języka polskiego zaproponowali uczniom zadanie dodatkowe do wyboru: uzupełnić kartę kreatywnych ćwiczeń językowych lub nadać „nowe życie” koszulce T-shirt, ozdabiając ją wybranym cytatem z lektury albo słowami z trudnościami ortograficznymi. 54 uczniów wykonało ćwiczenia językowe, a 41 dokonało transformacji koszulek, byli też tacy, którzy zrobili dwa zadania.
Dziękujemy za nadesłane prace i gratulujemy pomysłowości.

Dzień Bezpiecznego Internetu (DBI) obchodzony jest z inicjatywy Komisji Europejskiej od 2004 roku. Początkowo wydarzenie to świętowały jedynie państwa europejskie, ale już od lat DBI przekracza granice Europy angażując państwa z całego świata.
W tym roku Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony był 9 lutego. Tego dnia w naszej szkole w klasach edukacji wczesnoszkolnej zostały przeprowadzone zajęcia poświęcona tematyce zagrożeń w Sieci oraz zasad bezpiecznego korzystania z niej. Zajęcia zostały przeprowadzone na podstawie materiałów (prezentacji, tematycznej gazetki i kolorowanek) przygotowanych przez koordynatorów akcji.

W roku szkolnym 2017/2018 wśród uczniów klas II, IV i VI Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Pępowie zostało przeprowadzone Badanie subiektywnego wymiaru jakości życia dzieci w Polsce, stanowiące część międzynarodowego projektu badawczego Children’s Worlds – International Survey of Children’s Well-being. Koordynatorem projektu Children’s Worlds w Polsce jest dr Tomasz Strózik, adiunkt Katedry Ekonometrii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
W dowód wdzięczności za wzięcie udziału w tym projekcie otrzymaliśmy pisemne podziękowanie i 100 szt. biuletynu informacyjnego Jakość życia dzieci w Polsce w liczbach. Ujęcie subiektywne. Książeczki rozdamy uczniom. Wersję elektroniczną zamieściliśmy na stronie naszej szkoły: www.zspepowo.edu.pl. Zachęcam Państwa do lektury. Opracowanie zawiera pierwsze wnioski z realizacji polskiej części projektu badawczego Children’s Worlds i jest swoistym głosem dzieci w wieku szkolnym w dyskusji na temat jakości ich życia. Zaprezentowane dane powinny stanowić pomoc zarówno dla rodziców, pedagogów, społeczności lokalnych, jak i władz na jej wszystkich szczeblach w podejmowaniu działań mających na celu zapewnienie każdemu dziecku możliwie najlepszego startu w życie. Obszerniejsze rezultaty projektu badawczego Children’s Worlds zrealizowanego w 35 krajach z całego świata, tj. raporty krajowe, porównawcze oraz międzynarodowa baza danych, są dostępne na stronie internetowej www.isciweb.org w zakładce Data & Findings / Wave 3.

Cyryla Krajka

 Dyrektor Szkoły Podstawowej

 w Pępowie 

Za nami ciekawa lekcja wychowawcza, na której rozmawialiśmy o bezpieczeństwie. Z uwagi na otaczająca nas aurę, poruszyliśmy temat bezpieczeństwa zimą. To wyjątkowa pora roku! Czas zabaw na śniegu i lodzie. Jednak każda zabawa musi odbywać się w warunkach zapewniających bezpieczeństwo wszystkim osobom, które biorą w niej udział. Przekonaliśmy się o tym, oglądając ciekawą prezentację multimedialną „Bezpieczeństwo w zimie”, którą przygotowała dla nas nasza pani wychowawczyni, Elżbieta Andrzejewska. Mogliśmy zobaczyć na slajdach zachowania dzieci, te dobre i te złe. Przyswoiliśmy sobie kilka ważnych zasad dotyczących przyjemnego i bezpiecznego spędzania czasu na śniegu. O tych zasadach musimy pamiętać i bezwzględnie ich przestrzegać. Oto niektóre z nich. Zjeżdżać na sankach powinniśmy tylko w bezpiecznych miejscach, w odpowiedniej odległości od drogi, z dala od drzew, by w nic nie uderzyć i nie spowodować sobie czy innym osobom niebezpiecznego urazu. Kulig to bardzo przyjemny sposób spędzania czasu na śniegu. Należy jednak pamiętać, że musi być dobrze zorganizowany. Nie wolno jeździć po drogach publicznych, nie wolno też przywiązywać sanek do traktora czy samochodu. Lepienie bałwana i wojna na śnieżki, to jedna z najbardziej lubianych zabaw na śniegu. Musimy jednak pamiętać , że śnieżka z mokrego śniegu jest bardzo twarda, a zatem uderzenie nią może być bardzo bolesne. Koniecznie należy omijać zamarznięte jeziora, rzeki i stawy! Nigdy nie można być pewnym wytrzymałości lodu. W mroźny dzień, podczas długiego spaceru lub zabawy, warto mieć ze sobą termos z ciepłą herbatą, by rozgrzać się, kiedy nasz organizm się wychłodzi. Bardzo ważne jest zimą odżywianie. Powinniśmy jeść dużo owoców i warzyw. A jeśli ktoś nie lubi, to powinien pić soki, zwłaszcza samodzielnie przyrządzone, gdyż takie mają najwięcej witamin. W naszej diecie nie powinno zabraknąć też produktów zawierających witaminę D i C, które doskonale wpływają na naszą odporność. Zima to piękna i atrakcyjna pora roku, należy jednak pamiętać o bezpieczeństwie podczas zimowych zabaw i dobrze się odżywiać oraz odpowiednio ubierać, aby kolejnej zimy móc znowu wspaniale się bawić. Na naszej lekcji też poruszyliśmy problem bezpiecznego korzystania z telefonu i internetu. Zapamiętaliśmy, że nie możemy być ufni w sieci, ponieważ przez nieuwagę możemy zostać oszukani. Nie powinniśmy publikować swoich danych osobistych czy też zdjęć. Raz wrzucone zdjęcie do internetu, pozostaje tam na zawsze i może być wykorzystane przeciwko nam. Dowiedzieliśmy się, że telefon komórkowy, dzięki któremu możemy kontaktować się z rodzicami, niesie również wiele zagrożeń. Większość naszych rówieśników korzysta z internetu w telefonie bez namysłu, przez to nie mają czasu spotkać się z kolegami i koleżankami. Nie znajdują czasu na czytanie książek czy pomoc rodzicom itp. Chcielibyśmy przestrzec naszych rówieśników, by nie spędzali tyle czasu w telefonie i w internecie, tylko znaleźli czas na inne aktywności, choćby na spacer, czy jazdę na rowerze a może grę w piłkę.
Nie zabrakło na naszej lekcji ciekawych kart pracy, dotyczących zasad bezpiecznego korzystania z internetu, które mogliśmy sobie wydrukować. Każdy uczeń otrzymał „Umowę o internecie” i obiecał, że pod tą umową się podpisze oraz będzie stosował się do zawartych w niej zasad.
Mamy nadzieję, że po takiej lekcji online będziemy czuli się jeszcze bardziej bezpieczni, pod warunkiem, że będziemy stosowali się do zasad i przestrzegali umów zawartych z naszymi rodzicami i nauczycielami.
Czas, który spędzamy na nauce zdalnej w naszych domach, musimy dobrze wykorzystać. Jeśli coś nas męczy, mamy jakiś problem, poprośmy rodziców lub wychowawcę o rozmowę. Przecież zawsze możemy na nich liczyć. Będziemy wtedy czuć się pewniej, że nic złego nam nie grozi. Poniżej zamieszczamy kilka rysunków uczniów naszej klasy, którzy zilustrowali, jak ich zdaniem należy dbać o szeroko pojęte bezpieczeństwo, niekoniecznie tylko zimą.

„Połóż w głębi serca korzeń miłości.

Z tego korzenia wyrosnąć może tylko dobro”.

Św. Augustyn

Jak co roku, 14 lutego, obchodziliśmy Walentynki – święto zakochanych i święto miłości. Przygotowywaliśmy się do tego dnia cały tydzień, wykonując walentynkowe kartki dla sympatii oraz pisząc wierszyki i rymowanki.
W poniedziałek miała miejsce nietypowa, bo walentynkowa lekcja wychowawcza. Obejrzeliśmy na niej film ,,Walentynki na wesoło”, który to przygotowała dla nas nasza pani wychowawczyni - Elżbieta Andrzejewska. Chętne koleżanki przygotowały prezentacje na temat historii „Walentynek” oraz tradycji walentynkowych pielęgnowanych w innych krajach. Maja Kaczmarek, Wiktoria Pawlicka i Milena Bogdańska dostarczyły nam wielu ciekawych informacji dotyczących tego święta. Kilkoro uczniów popisało się umiejętnościami językowymi i prezentowało na forum ułożone przez siebie krótkie wierszyki. Następnie każdy z nas mógł przedstawić na ekranie komputera własnoręcznie wykonaną kartkę walentynkową, na której królowały serduszka, misie i ptaszki.
Ta nietypowa lekcja wychowawcza przypomniała nam, co w życiu jest najważniejsze – MIŁOŚĆ. Walentynkowe świętowanie przyniosło nam radość, zadowolenie i uśmiechy na twarzach. Wszyscy powinniśmy się postarać, aby to, co sprawiło nam tak dużo radości, zostało z nami nie tylko do końca lekcji, ale cały rok. Miłość i szacunek to wartości ponadczasowe i nigdy nie wychodzą z mody. Nauka zdalna nie stanowi przeszkody, by szanować się wzajemnie. Tak niewiele potrzeba, żeby być miłym i dobrym. Czasem wystarczy zrozumienie i szczery uśmiech.


Lena Maria Rotman

{slider=A oto wiersze i rymowanki napisane przez uczniów 4b:}

 „W dniu św Walentego

Masz życzenia z serca mego!

Od początku znajomości

W moim sercu stale gościsz.

I zostaniesz tam do końca,

bo to rzecz nieustająca!”

(Wiktoria Pawlicka)

„Dzień Świętego Walentego, 

to dzień dobry dla każdego.

W tym dniu wszyscy to wyznają 

i chcą kochać i kochają.”

(Karolina Kuźnicka)

„W dzień Świętego Walentego dostaniesz buziaka ogromnego,

Nikt nie może się dziś złościć, bo dziś nadszedł dzień miłości.”

(Sebastian Maćkowiak)

„Nie patrz na piękność, lecz serce człowieka,

bo serce zostanie a piękność ucieka.”

(Krystian Zjeżdżałka)

„Nie patrz na piękność, bo ona zdradliwa,

lecz patrz na przyjaźń, bo ona prawdziwa.”

(Mikołaj Żjeżdżałka)

„W dniu Świętego Walentego ślę Ci Walentynkę 

i przez cały roczek miej uśmiechniętą minkę.”

(Lena Maria Rotman)

 

„Na Walentynki dla mojej dziewczynki

wesołego buziaka, pięknego jak róża,

choć mrozem pachnąca, to jednak gorąca.”

(Maciej Okręt)

 

„Dziś Świętego Walentego, dzień radości i miłości.

Bądź szczęśliwy, bo pisze do Ciebie ktoś życzliwy,

kto o Tobie zawsze pamięta, w dniu tego święta.”

(Milena Bogdańska)

„Sukcesów w życiu, szczęścia w miłości,

dużo uścisków, samych radości.

Spełnienia marzeń, mocy słodyczy,

w dniu Walentego Wam Hania życzy!

(Hania Nowacka)

 

„Sukcesów w życiu, szczęścia w miłości,

dużo uścisków, samych radości,

spełnienia marzeń, wielu miłych wrażeń.”

(Julia Kęsy)

„Ja jestem tu, Ty jesteś tam.

Ja Ciebie kocham i prezent mam.”

(Alexander Dolinac)

{/sliders}

Dzień Dobry.
W kilku zdaniach chciałbym podsumować akcję zbiórki pieniążków dla WOŚP, w której nasza szkoła aktywnie brała udział. Uczniowie musieli zalogować się na specjalną platformę internetową PHO3NIX stworzoną na potrzeby właśnie tej akcji. Po zalogowaniu się, uczniowie ćwiczyli wraz z filmami umieszczonymi na platformie. Młodzież bardzo chętnie wykonywała ćwiczenia z filmów instruktażowych, a lekcje wf prowadzone zdalnie przez kamerkę jeszcze bardziej ich do tego motywowały. Filmy były bardzo przyjemne, miały super przekaz do młodzieży, a co najlepsze zawierały liczne ćwiczenia ogólnorozwojowe. Obejrzenie jednego filmu, dawało uzbierać 1 zł na e-koncie. Maksymalnie każdy uczeń mógł uzbierać 10 zł.
Reasumując w całej akcji zebrano 1 054 000 zł. Nasza szkoła również przyczyniła się do zbiórki, udało nam się uzbierać sumę 2045 zł. Uważam, że to fantastyczny wynik, za co chciałbym każdemu podziękować.

 

Luty, to przede wszystkim miesiąc zabaw karnawałowych. Nie mogło jej więc zabraknąć również w klasie 1a. Wszystkie dzieci z utęsknieniem czekały na nadejście tego dnia. Przeróżne, kolorowe i fantazyjne kostiumy dały dzieciom możliwość wcielenia się w wybraną postać i przeniesienia w świat fantazji. Kiedy pojawiły się pierwsze rytmy wesołej, dyskotekowej muzyki, dzieci z wielką ochotą rozpoczęły pląsy i tańce. Jak zwykle uczniowie bawili się znakomicie. Podczas zabawy odbywały się różne konkursy, w których dzieci bardzo chętnie brały udział. Dobra zabawa i wspaniały humor towarzyszyły uczniom przez cały balik.

Strona 2 z 4